:::: Ahlan Bikum ::: Selamat Datang ::: Ke Blog Rawatan Alternatif Islam Kasturi[PIK Mengucapkan Terima Kasih atas kesudian menziarahi blog PIK Dan Selamat Beramal] PIK Menyediakan Perkhidmatan Rawatan Gangguan jin(sihir/saka/histeria/santau/rasuk dsb) Rawatan Ghurah Cuci suara dan Rawatan Resdung,Terapi Bekam Sunnah & Bekam Thibbun Nabawi serta Urutan Melancarkan Darah Untuk Lelaki, Terapi Bekam Sunnah & Thibbun Nabawi serta Urut Melancarkan darah untuk Wanita serta Menjual Produk-Produk dalam Rawatan Alternatif::::

DULU LESU SEKARANG DAH CERGAS

😴Punca lesu..
✔Tidak pernah berbekam.
✔Toksin dalam badan tinggi.
✔Suka minum ais.
✔Kurang Rehat.
✔Tidak bersukan.
.
.
😊Jom cergaskan badan..
✔Berbekam sebulan sekali.
✔Badan ringan kerana segala kotoran toksin dalam darah keluar.
✔Sistem saraf dan darah bergerak lancar.
✔Mencegah pelbagai penyakit medik yang berat seperti sakit jantung,darah tinggi,kencing manis,gout,strok dan banyak lagi.
✔Berbekam amalan sunnah yang beroleh pahala dan keberkatan.
✔Asbab bekam badan jadi sihat dan mudah beribadah.
Kos Bekam RM5 SAHAJA Per cup
Kos Bekam RM5 SAHAJA Per cup

Wassap/sms/tel l 017-7170534
Wassap/sms/tel ; 017-7170534

1 comment:

QASTURI HERBS SABUN TERAPI BIDARA

QASTURI HERBS SABUN TERAPI BIDARA

SABUN TERAPI BIDARA

[QASTURI HERBS Sabun Terapi Bidara]

HargaRM17.00 sebuku Semenanjung/ RM19.00 Sabah/Serawak [Min:2 buku]

Harga Borong/Pengedar
a) Pembelian min20-49 buku (RM 14.00 setiap satu)

b) Pembelian 50buku keatas RM12.00 setiap satu)

Sesuai Pada semua Golongan [Lelaki atau Wanita/Kanak/dewasa/pelbagai kaum]

Bahan campuran:-
Adunan dari extra minyak zaitun, habbatussauda,minyak Aroma Pati Bunga -bungaan terpilih serta bahan utama minyak daun Bidara, diperkuatkan dengan doa2 pilihan sebagai penawar kesembuhan.

Khasiatnya:-

a) Iktiar bagi masalah gangguan sihir/ saka/ histeria/sawan tangis/kemurungan

b) merapatkan keharmonian rumahtangga

c) membantu mengurangkan stress dan keletihan

d) memberikan kesegaran dan keyakinan diri

e) menaikkan seri wajah yang kusam dan lesu

f) menyingkirkan aura negatif dan membuka aura positif

g) membersihkan dan melembutkan kulit

h) ikhtiar bagi masalah kulit sensitif

i) haruman yang menenangkan minda.

Cara guna:-

-buat mandian seperti biasa samaada nak guna syampo atau sabun lain jenis pun boleh kemudian bilas dengan air bersih, kemudian buihkan sabun Aromaterphy dan gosokkan pada seluruh anggota badan terutama pada bahagian wajah (dilebihkan), biarkan selama 2-5minit agar resapan aura/wangian sabun meresap kedalam minda.kemudian bilas dengan air bersih (seeloknya mandi diwaktu pagi sebelum subuh dan selepas asar sebelum jam 11malam)

Sabun ini sebagai satu ikhtiar kepada ALLAH yang pentingnya amalan kita, hendaklah selalu kita berdoa memohon pada ALLAH.

-Jika terasa simptom simptom seperti lesu, mengantuk, muntah, pening, buang air besar, lenguh lenguh badan atau sendi, rasa mengah, jantung berdebar, nafas tersekat sekat, Teruskan juga amalan mandian ini, kerana Sabun ini telah dibacakan dengan ayat2 quran merangkumi pembersihan rohani/dalaman anda.Bertujuan membuang aura negatif yang melibatkan gangguan makhluk halus dimana ia bertindak secara tidak lansung dalam menolak keluar aura negatif dan membangkitkan aura positif.

Produk ini telah ditestimoni..jika anda belum tahu khasiatnya anda beli dan cuba.Insyaallah..Sesungguhnya ALLAH itu maha berkuasa keatas setiap makhluknya.

Untuk tempahan atau menjadi pengedar sila hubungi muallij nasa 017-7170 534.

Garam Bukit Aromaterapi

Garam Bukit Aromaterapi
Garam Bukit Aromaterapi (Mandian dan Rendaman Kaki)100%tulin
Campuran garam bukit asli dan wangian terapi herba tumbuh-tumbuhan]
[harga istemewa RM20.00 bagi semenajung] [RM22.00 bagi sabah & sarawak] [ tidak termasuk pos laju]
Telah diproses dan ditenagakan dengan kaedah doa, solat hajat, selawat syifa, rukyah syar'iyyah dan bacaan ayat2 suci (syifa')

Cara penggunaan untuk mandian:-
Untuk mandian badan masukkan 1- 2 genggam garam kedalam tab mandian dengan air secukupnya agar garam dapat dilarutkan secukupnya. Biarkan selama 10-15minit. Setelah garam larut, isikan air panas mengikut suhu badan dan kacau sehingga garam tersebut menjadi larut.

Mandian- Mandi dengan air bancuhan garam bukit, biarkan air meresap ketubuh badan selama beberapa minit kemudian bilas dengan air biasa.

Khasiat- Mengembalikan tenaga yang hilang, melindungi kulit dari kering, penyeri diri, penyegar diri, mengembalikan semangat dan menghilangkan keletihan dan melancarkan peredaran darah, merawat masalah gangguan makhluk jin dan syaitan, membantu memulihkan kemurungan, tekanan dll.

Cara penggunaan untuk rendaman kaki:-
Sediakan baldi atau besen yang boleh dimasukkan kedua belah kaki, masukkan 1 genggam garam kristal dan masukkan sedikit air biasa & campurkan air panas sekadar yang anda boleh tahan kira kira paras buku lali=-kacau mengikut lawan jam sehingga sebati.

Rendaman-Rendam kaki selama 20-30minit kemudian bilas dengan air biasa. Seeloknya dibuat pada waktu rehat atau sebelum tidur.

Khasiat-melancarkan peredaran darah, membantu membuang toksin dari badan & dapat mengelakkan virus, melegakan kesakitan otot, sakit-sakit sendi, sengal-sengal & kekejangan otot kaki, mengurangkan kesakitan & keletihan kaki setelah seharian bediri & berjalan, membantu merawat tumit kaki yang pecah/merekah dan lain lain khasiat(dengan izinnya)

Ia amat berkesan dalam merawat para wanita yang mengalami masalah haid tidak teratur/senggugut/haid tidak berhenti samaada akibat dari gangguan jin/sihir/saka atau penyakit fizikal.

Kebaikan Garam Bukit - Mempunyai 84 jenis mineral yang tidak terdapat dalam garam biasa -Mengimbangkan tekanan darah -Meningkatkan kekuatan badan dan oksigen di dalam tubuh -Menguatkan struktur tulang -Kardiovaskular -Angin ahmar, Migraine -Kencing manis, Darah tinggi, Gout dan Batu karang -Kecantikan dan kesihatan kulit dan dalaman -Meleraikan gumpalan sel sel darah merah -Menganjalkan saluran darah -Melarutkan sebarang pengumpulan kalsium dalam darah -Membekal zat mineral berbentuk ionik yang seimbang -Melaraskan kelancaran sistem saraf -Membantu pembaharuan sel sel -Membantu pergerakan otot otot usus -Membantu penyerapan vitamin dengan lebih sempurna -Membantu dalam penyembuhan kulit Dan Lain lain Khasiat dengan IZINNYA..Jika digunakan secara berterusan.

Untuk rawatan melibatkan gangguan makhluk halus/sihir/saka buat rendaman/mandian amalkan sekerap yang mungkin secara berturut turut dan lakukan ulangan dengan kekerapan untuk proses penyembuhan.

Bagi anda yang mempunyai penyakit kronik seperti darah tinggi, kencing manis, gout, penyakit jantung, sakit otot, mengatasi masalah kaki berbau, sakit tumit, sakit sendi dan sebagainya.Sila buat rendaman kaki selama 30minit selama 7 malam berturut turut dan lakukan kekerapan amalan mandian/rendaman untuk proses penyembuhan.

Rawatan bagi anak anak/orang dewasa yang Demam panas.
A) Sediakan 1 beg kecil ais batu.
B) Ambil 2 -3 genggam garam dan masukkan dalam baldi, kemudian ambil 1 jug/kole besar air panas, tuangkan kedalam baldi dan kacau sehingga sebati.
C) Kemudian tadahkan air paip sehingga paras separuh baldi dan masukkan ais batu dan kacau lawan jam agar ais cair.
D) Mandi biasa terdahulu kemudian gunakan Bahan campuran diatas sebagai Bilasan.
Tempahan:- 017-7170534

PRODUK PIK-PROMOSI KASTURI KIJANG DAN ZAFFARAN

PRODUK PIK-PROMOSI KASTURI KIJANG DAN ZAFFARAN

HARUMAN KASTURI AS'SYIFA 1437H

Terdapat 5 jenis haruman kasturi as'syifa PIK

Pilihan A:- (Sesuai untuk Kaum Adam & Gangguan)
1) Kasturi Kijang Asli As'syifa =rm15.00 Sem/ RM16.00 SS [ 1 botol]
2) Zaffaran As'syifa=rm15.00 Sem/ RM16.00 SS [ 1 botol]

Pembelian mana mana di atas Pilihan A
* min 3-5 botol harga tetap sama seperti di atas.
* 6-29botol harga rm13.00 Sem/ RM14 SS [1Botol].
* Lebih dari 30 Botol RM9.00 [1 Botol].

Pilihan B:-(Sesuai Untuk Kaum Hawa dan Gangguan)
3) Kasturi Putih As'syifa =RM 15.00 Sem/rm16.00 SS [ 1botol]
4) Kasturi Susu As'syifa =RM15.00/ RM16.00 SS [1 botol]

Pilihan C:- ( sesuai pada yang ada gangguan Berat)
5) Kasturi Hitam As'syifa =RM15.00 Sem/ RM16.00 SS [1 botol]

Pembelian mana mana di atas Pilihan B & C
* min3-95botol harga tetap sama seperti diatas.
* 6-29botol harga RM13.00 Sem/ RM14 SS [ 1 botol].
* Lebih dari 30 Botol RM9.00 [ 1 botol].

Haruman adalah santapan roh, manakala kasturi adalah sewangi wangi dan sebaik baik haruman sebagaimana sabda nabi SAW:- "Sebaik baik wangian adalh minyak kasturi"(hadis riwayat muslim)

Kasturi As'syifa PIK adalah wangian kasturi terdiri dari zaffaran, kijang asli, putih asli, susu, hitam yang telah didoakan dengan surah alquran, ayat ayat rukyah syariyyah, ayat ayat syifa, asmaul husna, hizib hizib,doa syifa, ayat ayat bismillah, selawat pilihan serta telah solat hajat untuk memperkuatkan lagi khasiat dengan tujuan perlindungan pada diri & keluarga, hajat, penyembuhan dalam perubatan islam

Khasiat Kasturi As'syifa PIK
-Memberi kekuatan pada roh
-Menenangkan jiwa
-Mencerdaskan akal dan menyihatkan otak
-Menghentikan bayi menangis akibat gangguan
-Menghilangkan debaran jantung
-Menghilangkan sesak nafas/melegakan asma (Lelah)
-Menyedarkan orang pengsan
-Menguatkan organ luaran & dalaman tubuh
-Menghilangkan sejuk tubuh
-Memelihara kesihatan secara keseluruhan
-Meredhakan ALLAH swt, disukai para Malaikat dan orang soleh, dapat menghindari dari Jin/Sihir/Pukau/Histeria/Santau dsb.

Harga diatas tidak termasuk Pos laju, Nilai Pos mengikut berat dan kawasan semenanjung/ SS.

Hubungi Al-Muallij Nasa 017-7170534 untuk sebarang pertanyaan/Tempahan.